Hae Areenasta
Hakutulos: löytyi 9 kohdetta
- YLE Radio Suomi
Jorma Ollila ei jatka Nokian hallituksen puheenjohtajana. Huuto-maalaus on myyty ennätyshintaan. Greenpeace on järjestänyt mielenosoituksen suomalaisella jäänmurtajalla. Jääkiekon ystävät pitävät ottelulippuja liian kalliina.
- Kesto: 00:04:34
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 3.5.2012 klo 20.20
- Kuunneltu: 58 kertaa
- Poistuu: 3.7.2012 klo 20.20
- Kuunneltavissa vain Suomessa
- YLE Radio Suomi
Kreikassa järjestetään uudet vaalit. Euroalue on onnistunut välttämään taantuman. Presidentti Hollande on vannonut virkavalan. Suomea markkinoidaan elokuvatuottajille.
- Kesto: 00:04:45
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 15.5.2012 klo 20.20
- Kuunneltu: 16 kertaa
- Poistuu: 15.7.2012 klo 20.20
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Kreikan tilanne on huolestuttava. Eduskunta on jäämässä kesälomalle. Sähköisessä lääkereseptissä on havaittu vakava turvallisuusriski. Myyräkanta on vähenemässä.
- Kesto: 00:04:39
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 14.5.2012 klo 20.35
- Kuunneltu: 13 kertaa
- Poistuu: 14.7.2012 klo 20.35
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Puhe
Haitissa Karibian alueella oli tiistaina paha maanjäristys. Talouden huonot uutiset jatkuvat Suomessa. Helsingin lentokentän matkalaukkukiista jatkuu. Suomessa jäi viime vuonna paljon ihmisiä eläkkeelle.Selkouutisten koko teksti on osoitteessa yle.fi/selkouutiset.
- Kesto: 00:04:56
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 16.1.2010 klo 18.09
- Kuunneltu: 541 kertaa
- Poistuu: Esitysaikaa ei rajattu
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Suomi voi ehkä osallistua YK:n tarkkailuoperaatioon Syyriassa. Samsung on nyt maailman suurin matkapuhelinvalmistaja. Keskustapuolueella on jo neljä ehdokasta puolueen uudeksi puheenjohtajaksi. Selkouutiset on avannut kuuntelijoille vapaan foorumin internetissä.
- Kesto: 00:04:55
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 12.4.2012 klo 20.10
- Kuunneltu: 70 kertaa
- Poistuu: 12.6.2012 klo 20.10
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Norjan joukkomurhaajan Anders Behring Breivikin mielenterveydestä on valmistunut uusi tutkimus. Keskustapuolue on saanut uuden puheenjohtajaehdokkaan. Oikeus on vapauttanut miehen, jota epäillään terrorismirikoksista. Suomen maanteillä siirrytään taas kesänopeusrajoituksiin.
- Kesto: 00:04:54
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 10.4.2012 klo 20.10
- Kuunneltu: 55 kertaa
- Poistuu: 10.6.2012 klo 20.10
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Puhe
Talousnäkymät paranevat. Egyptiläinen isoäiti ei saa jäädä Suomeen. Viranomaiset sanovat, että sikainfluenssa voi kasvaa Suomessa epidemiaksi. Nainen on kuollut sienimyrkytyksen takia. Selkouutisten koko teksti osoitteessa www.yle.fi/selkouutiset
- Kesto: 00:04:59
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 5.9.2009 klo 16.36
- Kuunneltu: 253 kertaa
- Poistuu: Esitysaikaa ei rajattu
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Suomi voi ehkä osallistua YK:n tarkkailuoperaatioon Syyriassa. Uutistoimisto Reuters kertoo, että Samsung on nyt maailman suurin matkapuhelinvalmistaja. Monet opiskelijat joutuvat hakemaan tänä keväänä lisäaikaa opinnoilleen. Selkouutiset on avannut kuuntelijoille vapaan foorumin internetissä.
- Kesto: 00:04:55
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 12.4.2012 klo 17.35
- Kuunneltu: 31 kertaa
- Poistuu: 12.6.2012 klo 17.35
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Puhe
Yhdysvaltain presidentti Barack Obama saa Nobelin rauhanpalkinnon. Kuluneella viikolla Suomessa on puhuttu pääministeri Matti Vanhasen talon rakennuslaskuista. Vaalirahakohu jatkuu. Viisi nuorta on kuollut Naantalissa omakotitalon tulipalossa. Selkouutisten koko teksti on osoitteessa yle.fi/selkouutiset.
- Kesto: 00:04:58
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 10.10.2009 klo 15.15
- Kuunneltu: 349 kertaa
- Poistuu: Esitysaikaa ei rajattu
- Kuunneltavissa ulkomailla
Ladataan









