Hae Areenasta
Hakutulos: löytyi 122 kohdetta
- YLE Radio Suomi
Hallitus päättää maaliskuussa uusista säästöistä ja verojen nostamisesta. Euromaat ovat asettaneet Kreikalle lisää ehtoja lainan saamiseksi. Helsinkiin on saapunut presidenttejä monesta Euroopan maasta. Kevään ylioppilaskirjoitukset ovat alkaneet.
- Kesto: 00:04:48
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 10.2.2012 klo 17.40
- Kuunneltu: 3 kertaa
- Poistuu: 10.4.2012 klo 17.40
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Finnair suunnittelee muutoksia toimintaansa. Kreikan hallitus on sopinut uusista säästöistä. Viranomaiset ovat ottaneet kiinni ihmisiä, joita epäillään ihmissalakuljetuksesta.
- Kesto: 00:04:41
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 9.2.2012 klo 21.00
- Kuunneltu: 30 kertaa
- Poistuu: 9.4.2012 klo 21.00
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Lentoyhtiö Finnair suunnittelee muutoksia Euroopan liikenteeseen. Arabiliitto ja YK aloittavat ehkä tarkkailuoperaation Syyriassa. Pakkanen heikkenee viikonloppuna.
- Kesto: 00:05:08
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 9.2.2012 klo 17.45
- Kuunneltu: 22 kertaa
- Poistuu: 9.4.2012 klo 17.45
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Hallitus suunnittelee kuntien määrän rajua vähentämistä Suomessa. Nokia irtisanoo melkein tuhat työntekijää Salon tehtaalta. Suomen armeija lopettaa ja yhdistää yksikköjä. Afrikan maiden suurlähetystöt ovat huolissaan rasismista Suomessa.
- Kesto: 00:04:54
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 8.2.2012 klo 20.15
- Kuunneltu: 42 kertaa
- Poistuu: 8.4.2012 klo 20.15
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Hallitus suunnittelee kuntien määrän rajua vähentämistä. Matkapuhelinyhtiö Nokia irtisanoo melkein tuhat työntekijää Salon tehtaalta. Suomen armeija lopettaa kuusi yksikköä eri puolilla Suomea. Kylmät säät jatkuvat Euroopassa.
- Kesto: 00:04:55
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 8.2.2012 klo 17.30
- Kuunneltu: 16 kertaa
- Poistuu: 8.4.2012 klo 17.30
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Presidentti Tarja Halonen on avannut valtiopäivät. Paavo Väyrynen haluaa keskustapuolueen puheenjohtajaksi. Syyriassa väkivalta jatkuu. Helsingin Olympiastadionilla halutaan tehdä suuri remontti.
- Kesto: 00:04:55
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 7.2.2012 klo 20.15
- Kuunneltu: 49 kertaa
- Poistuu: 7.4.2012 klo 20.15
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Presidentti Tarja Halonen on avannut valtiopäivät. Paavo Väyrynen haluaa keskustapuolueen puheenjohtajaksi. Syyriassa väkivalta lisääntyy. Popin supertähti Madonna saapuu jälleen Suomeen.
- Kesto: 00:04:51
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 7.2.2012 klo 17.35
- Kuunneltu: 25 kertaa
- Poistuu: 7.4.2012 klo 17.35
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Sauli Niinistö aloittaa Suomen presidenttinä maaliskuun alussa. Eduskunta on aloittanut työt joululoman jälkeen. Yhteistyötä Suomen somalien keskuudessa halutaan lisätä. Maanantaina on vietetty saamelaisten kansallispäivää.
- Kesto: 00:04:53
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 6.2.2012 klo 20.45
- Kuunneltu: 52 kertaa
- Poistuu: 6.4.2012 klo 20.45
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Sauli Niinistö aloittaa Suomen presidenttinä maaliskuun 1. päivänä. Eduskunta on aloittanut työt joululoman jälkeen. Kreikassa hallituspuolueet ovat neuvotelleet säästöistä. Suomessa tehtiin taas maanantaiyönä uusi tämän talven pakkasennätys.
- Kesto: 00:04:52
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 6.2.2012 klo 17.35
- Kuunneltu: 47 kertaa
- Poistuu: 6.4.2012 klo 17.35
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Sauli Niinistö on Suomen seuraava presidentti. Niinistö voitti presidentinvaalit selvästi. Hän sai vaalien toisella kierroksella noin 63 prosenttia äänistä. Vihreiden Pekka Haavisto sai noin 37 prosenttia äänistä.
- Kesto: 00:04:42
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 5.2.2012 klo 22.30
- Kuunneltu: 64 kertaa
- Poistuu: 5.4.2012 klo 22.30
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Äänestäjät valitsevat tänään Suomen uuden presidentin. Presidentti Tarja Halonen on avannut Yhteisvastuukeräyksen. Kirjailija Katja Kettu saa Runeberg-palkinnon. Lontoon Heathrow'n lentokentällä on peruttu lentoja lumisateen takia.
- Kesto: 00:04:56
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 5.2.2012 klo 17.40
- Kuunneltu: 63 kertaa
- Poistuu: 5.4.2012 klo 17.40
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Presidentinvaalien vaalipäivä on sunnuntaina. Syyrian väkivaltaisuuksissa on kuollut paljon ihmisiä. Venäjällä on ollut suuria mielenosoituksia.
- Kesto: 00:04:45
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 4.2.2012 klo 20.40
- Kuunneltu: 48 kertaa
- Poistuu: 4.4.2012 klo 20.40
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Tänään on presidentinvaalien viimeinen kampanjapäivä. Syyrian väkivaltaisuuksissa on kuollut paljon ihmisiä. Tämän talven pakkasennätys on nyt 40,3 pakkasastetta.
- Kesto: 00:04:45
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 4.2.2012 klo 17.50
- Kuunneltu: 19 kertaa
- Poistuu: 4.4.2012 klo 17.50
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Pääkaupunkiseudun liikenteessä on ollut ongelmia lumisateen takia. Kovat pakkaset jatkuvat eri puolilla Eurooppaa. Unkarin lentoyhtiö Malev on perunut lentonsa. Viikonloppuna pelataan umpihankifutiksen MM-kisat.
- Kesto: 00:04:44
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 3.2.2012 klo 20.40
- Kuunneltu: 30 kertaa
- Poistuu: 3.4.2012 klo 20.40
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Liikenteessä on pahoja ongelmia lumisateen takia. Unkarin lentoyhtiö Malev on perunut kaikki lentonsa. Umpihankifutiksen MM-kisat ovat viikonloppuna Hyrynsalmella Itä-Suomessa.
- Kesto: 00:05:00
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 3.2.2012 klo 17.50
- Kuunneltu: 24 kertaa
- Poistuu: 3.4.2012 klo 17.50
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Kokoomuksen Sauli Niinistö on yhä selvä ykkönen presidenttikyselyssä. Egyptissä surraan jalkapallomellakan uhreja. Suomessa tarvitaan uusia työntekijöitä, koska monet jäävät eläkkeelle lähivuosina. Kovat pakkaset ovat aiheuttaneet ongelmia eri puolilla Eurooppaa.
- Kesto: 00:04:55
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 2.2.2012 klo 20.15
- Kuunneltu: 60 kertaa
- Poistuu: 2.4.2012 klo 20.15
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Kokoomuksen Sauli Niinistö on yhä selvästi ykkönen presidenttikyselyssä. Egyptissä on kuollut yli 70 ihmistä jalkapallomellakassa. Suomessa tarvitaan uusia työntekijöitä, koska monet jäävät eläkkeelle lähivuosina. Yhteisöpalvelu Facebook menee pörssiin.
- Kesto: 00:04:58
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 2.2.2012 klo 17.50
- Kuunneltu: 26 kertaa
- Poistuu: 2.4.2012 klo 17.50
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Keskustapuolue haluaa, että kuntauudistus tehdään myöhemmin. Suomessa on yli 50 000 nuorta, jotka ovat syrjäytyneet. Etelä-Ruotsissa Malmössä on tehty pommi-isku poliisiasemaa vastaan. Talven pakkasennätys tehtiin keskiviikkoaamuna Pohjois-Suomessa Kuusamossa.
- Kesto: 00:04:55
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 1.2.2012 klo 20.35
- Kuunneltu: 37 kertaa
- Poistuu: 1.4.2012 klo 20.35
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Keskustapuolue haluaa, että kuntauudistus tehdään vasta seuraavien eduskuntavaalien jälkeen. Suomessa on yli 50 000 nuorta, jotka ovat syrjäytyneet. Suomessa suljetaan museoita rahan puutteen takia. Talven pakkasennätys tehtiin keskiviikkoaamuna Pohjois-Suomessa Kuusamossa.
- Kesto: 00:04:56
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 1.2.2012 klo 17.30
- Kuunneltu: 20 kertaa
- Poistuu: 1.4.2012 klo 17.30
- Kuunneltavissa ulkomailla
- YLE Radio Suomi
Verkkoyhtiö Nokia Siemens Networks eli NSN vähentää Suomesta työntekijöitä. Teräsyhtiö Outokumpu on tehnyt suuren yrityskaupan. Presidenttiehdokkaiden suosiosta on tehty uusi kysely. Uusia Lada-autoja ei enää tuoda Suomeen.
- Kesto: 00:04:47
- Kieli: Suomi
- Tekstitys: -
- Ikäraja
- Julkaistu: 31.1.2012 klo 20.15
- Kuunneltu: 51 kertaa
- Poistuu: 29.3.2012 klo 20.15
- Kuunneltavissa ulkomailla
Ladataan



















