Koe uusi yle.fi
Kuningaskuluttaja

Miksi NetAnttila ei ilmoita kauppaa peruessaan miten tuote hyvitetään?

  • 1 min
  • toistaiseksi

Katsojamme tilasi NetAnttilasta itselleen kuntopyörän ja maksoi ostoksen verkkopankissa. Neljän päivän kuluttua tilauksesta postiluukusta kolahti kirje, jossa kerrottiin, ettei tuotetta ei pystytä toimittamaan. Tilauksen hyvityksestä kirjeessä ei puhuttu mitään.

Kun katsojamme soitti hämmästyneenä NetAnttilan asiakaspalveluun, hänelle kuitenkin luvattiin nettiostoksen summa hyvittää.

Katsojamme ihmetteleekin, miksi NetAnttila ilmoittaa verkkokaupan peruutuksesta perinteisellä kirjeellä ja ilman hyvitystietoja?

Vastaajana Anttila Oy:n verkkokaupan johtaja Mika Kakko. Toimittajana Panu Vatanen.

Ohjelman tiedot

Kuva 16:9

TV-lähetyksen ääniraidat suomi stereo

Katsottavissa ulkomailla

Lähetykset

Näytä lisätiedotPiilota lisätiedot

Jaksot

Ei tulossa olevia jaksoja

Klipit

Kuningaskuluttaja

Kuningaskuluttaja-ohjelmaan ei tehdä enää uusia jaksoja. Myöskään Kuningaskuluttajan verkkosivuille ei enää tehdä uutta sisältöä ja ohjelman sosiaalisen median kanavat suljetaan. Kuluttajan näkökulmasta tehtyä journalismia tarjoavat jatkossa Ylen uutis- ja ajankohtaistoiminta ja tutkivan journalismin MOT-ohjelma.

Katso myös

    Muualla Yle.fi:ssä