Hyppää sisältöön

Lean Culture

2 jaksoa

Ylen järjestämän Lean Culture in Digital Customer Experience -tapahtuman painopisteenä on ketterä kulttuuri digitaalisessa asiakaskokemuksessa. Miten organisaatiokulttuurin ketterä muotoilu kietoutuu asiakkaiden tietämyksen, asiakassuhteiden ja lopulta asiakaskokemuksen ympärille. Puhujamme ja panelistimme tarjoavat rikkaan ja laajan näkökulman siihen, mitä tämä kaikki tarkoittaa johtamiselle, miten se voidaan toteuttaa käytännössä ja mitä on jo tehty muualla. Puhujat: - Kirjailija, puhuja ja valmentaja Jeff Gothelf: Lean, Agile & Design Thinking - Principles over process - Digitaalisen työn asiantuntija, tutkija ja kouluttaja Esko Kilpi: (haastattelijana Risto Sarvas) Vuorovaikutuksen keskeinen merkitys - Ylen Ketterän kiihdyttämön perustaja Mirette Kangas: Johtaja luo uutta ja tuottaa arvoa verkostoissa - Finnairin Design Director Maria Lumiaho: Takeoff - Crafting next level flight experiences - Liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner, Ylen toimitusjohtaja Merja Ylä-Anttila ja OP Ryhmän pääjohtaja Timo Ritakallio: Johtaja itse ketterässä kulttuurissa. Moderoija Risto Sarvas. - Ylen Chief Digital & Customer Experience Officer Jari Lahti: Merkityksellisyyttä jokaiseen hetkeen asiakaskokemuksessa ja yrityskulttuurissa - Host speakerina Risto Sarvas, Aalto-yliopiston informaatioverkostojen ohjelman professori Tapahtuman Ylen Studiotalolla avaavat Ylen toimitusjohtaja Merja Ylä-Anttila ja Ylen tekniikasta ja tuotannosta vastaava johtaja Janne Yli-Äyhö. #leanculture #KetteräYle #yle @yleisradio

Katso myös