Yle kehittää henkilökohtaista palvelua - Jari Lahti kertoo, missä mennään
Jari Lahti kertoo, miten digitaalista asiakaskokemusta ja erityisesti henkilökohtaista palvelua Ylessä kehitetään tekoälyn aikakaudella. Millainen on ollut kehityspolku, missä mennään juuri nyt ja mihin kehitys suuntautuu.
käynnistyskerrat
1 357
Ohjelmaan liittyvää
Ylen Ketterä demo 1/2019: digitaalinen asiakaskokemus työkulttuurin näkökulmastaYle etsii uusia palveluideoita, jotka tähtäävät tulevaisuuteen – Kioski in Things -innovaatiokilpailu alkoiJaakko Lempinen: Yleen kannattaa tulla, jos haluaa työskennellä parhaiden kanssaTietoyhteiskunta-akatemia 2019Katso myös: Suorassa lähetyksessä Yle Kioskin toimittaja Matti Riitakorpi kysyy eduskuntapuolueiden johtajilta, miten he näkevät tulevaisuutemme tekoälyn kanssa. #KIOSKIxAI
Ohjelman tiedot
Katsottavissa ulkomailla