Katsottavissa ulkomailla
Voimaharjoittelu

Lonkankoukistajaa voi vahvistaa roikkumalla

  • 24 s
  • toistaiseksi

Tangossa roikkuminen vahvistaa keskivartalon lihaksia, myös lonkankoukistajia. Roiku niin kauan kuin pystyt. Toista muutamia kertoja. - Urheilufysioterapeutti Peter Halén ohjaa Urho Kujanpäätä oikeassa tekniikassa.

Ohjelman tiedot

Kuva 16:9

Katsottavissa ulkomailla

Lähetykset

Näytä lisätiedotPiilota lisätiedot

Jaksot

Ei katsottavissa olevia jaksoja tällä hetkellä.

Ei tulossa olevia jaksoja

Klipit

Voimaharjoittelu

Hanki voimaa! Huippu-urheilijoiden fysioterapeutin täsmäohjeet

Hyvästä lihaskunnosta ja voimaharjoittelusta on kokonaisvaltaisesti terveydelle hyötyä. Katso huippu-urheilijoita hoitavan fysioterapeutin Peter Halénin laatimat ja seiväshyppääjä Urho Kujanpään esittelemät täsmäliikkeet pohkeisiin, niskahartiaseudulle, lonkankoukistajiin, takareisiin ja rintakehään.

Katso myös

    Muualla Yle.fi:ssä