Katsottavissa ulkomailla
Voimaharjoittelu

Lonkankoukistaja vahvistuu vatsalihastreenissä

  • 1 min
  • toistaiseksi

Vahvista lonkankoukistajaa vatsalihastreenillä. Lonkankoukistajan lihaksilla on tärkeä rooli keskivartalon tukemisessa. Liikkeen voit tehdä niin monta kertaa kuin jaksat, kunhan tekniikka pysyy oikeana. Jos kykenet tekemään lähes 20 toistoa, ota lisäpaino käsiin, etteivät sarjat veny kohtuuttoman pitkiksi. Tee 3–4 sarjaa. - Urheilufysioterapeutti Peter Halén ohjaa Urho Kujanpäätä oikeassa tekniikassa.

Ohjelman tiedot

Kuva 16:9

Katsottavissa ulkomailla

Lähetykset

Näytä lisätiedotPiilota lisätiedot

Jaksot

Ei katsottavissa olevia jaksoja tällä hetkellä.

Ei tulossa olevia jaksoja

Klipit

Voimaharjoittelu

Hanki voimaa! Huippu-urheilijoiden fysioterapeutin täsmäohjeet

Hyvästä lihaskunnosta ja voimaharjoittelusta on kokonaisvaltaisesti terveydelle hyötyä. Katso huippu-urheilijoita hoitavan fysioterapeutin Peter Halénin laatimat ja seiväshyppääjä Urho Kujanpään esittelemät täsmäliikkeet pohkeisiin, niskahartiaseudulle, lonkankoukistajiin, takareisiin ja rintakehään.

Katso myös

    Muualla Yle.fi:ssä