Aivotutkijoiden mukaan musiikkimaku muovautuu teini-iässä, sen jälkeen musiikki jättää aivoihin paljon heikompia piirtoja. Mutta entä jos ei teininä tiedä, mistä musiikista oikeasti pitää? Entä jos vain ostaa viulutunnin jälkeen iltabussia odotellessa markettien alelaareista mitä tahansa musiikkia ja kokeilee, tuntuisiko se joltain? Jos isosiskon scifi-innostus ja vanhempien levyhylly ohjaavat hapuilua enemmän kuin oma tahto?
Silloin epävarmuus musiikin moninaisuuden edessä jää pysyväksi piirteeksi - eikä se ehkä ole huono asia.
1. Codex de Las Huelgas: Quis dabit (Perkola - Fraanje - Peltomaa)
2. Zoltan Kodaly: Kolme unkarilaista tanssia (David Oistrakh ja Vladimir Jampolski)
3. Antonio Vivaldi: Konsertto kahdelle viululle ja luutulle D-duuri (Rolf Lislevand ja Ensemble
4. Claude Debussy: Clair de lune (Philippe Entremont)
5. Claude Debussy: Reflets dans l'eau kok. Images 1 (Seong-Jin Cho)
6. Django Reinhardt: Daphne (Stephane Grappelli ja yhtye, 1970)
7. Django Reinhardt: Daphne (Django Reinhardt, Eddie South, Stephane Grappelli, Roger Chaput ja Wilson Myers, 1937)
8. Vangelis: Main title elok. Blade runner
9. Don Percival ja yhtye: One more kiss, dear, elok. Blade runner
10. W.A. Mozart: Vorrei spiegarvi (Kathleen Battle ja Lontoon kunink. FO/Andre Previn)
11. Dario Castello: Sonata prima kok. Sonate concertante in stil moderno (Enrico Onofri, Margret Köll ja Lorenzo Ghielmi)
Siirry sarjan sivulle arrow_forward_iosJAA:
