-Balmuirin menestys kumpuaa omasta tavasta tehdä asioita ja uskoa omaan asiaan. Lisäksi laatu, tinkimättömyys ja intohimo ajavat meitä eteenpäin, paljastavat Heidi ja Juha Jaara.
-Ensiksi täytyy tuote, laatu, palvelu ja brändi olla kunnossa Sitten, kun saat sen asiakkaan, vasta sitten tulee suomalaisuus, koska arvomaailmamme on hyvä. Pelkkä Suomen lippu ei myy!
Miten Nokialta ponnistaneesta Balmuirista tuli maailmallakin tunnettu luksusmerkki? Miten muodin ja designin ylellisyystuotteita viedään pohjoisesta Suomesta hoveihin ja maailmalle?
Oululainen lifestyle-brändi Balmuir on valloittanut maailmaa jo pian kahdeksan vuoden ajan. Jopa 80 % yrityksen tuotoista tulee ulkomailta. Asiakkaita löytyy niin Japanista, Venäjältä, Britanniasta ja Norjasta kuin myös Ruotsin, Qatarin kuin Monaconkin hoveistakin. Mitä maailmanvalloitukseen designin ja muodin maailmassa tarvitaan? Puheen Iltapäivässä vierailivat Balmuirin johtotähdet, omistajat ja suunnittelijat Heidi ja Juha Jaara.
Toimittaja on Hanna Kinnunen.
Siirry sarjan sivulle arrow_forward_iosJAA:
