Hyppää sisältöön

Musiikin näkijät

podcast
  • “Meikki ja korkokengät arvottaa joillekin ihmisille mun ammattitaitoo” - Jirina Alangon valokuvissa on villiyttä ja seksiä

    12 minpe 3.7.2020

  • “Levynkannessa ajatuksena on miltä se näyttää vinyylillä” - Sarjakuvapiirtäjä Ville Pirisen kynästä syntyy myös kansitaiteet

    15 minpe 3.7.2020

  • Avaruus, transhumanismi ja antropoformismi - Animaattori Wilma Kurumaa luo sci-fiä artistien keikkalavoille

    13 minpe 3.7.2020

  • “Vaikka hardcore-keikat tuntuu pelottavilta, kaikilla on yleensä hauskaa” - Iiro Kuosmanen valokuvaa räjähtäviä keikkoja

    11 minpe 3.7.2020

  • “Miten lepakko näkee maaston, niin siten mä näen musiikin” - Muusikko Joel Melasniemi toteuttaa myös bändiensä levynkannet

    14 minpe 3.7.2020

  • Miten musiikkivideon tekeminen suunnitellaan, ohjaaja Anna-Mari Nousiainen?

    14 minto 11.6.2020

  • Visualisti Tero Ahonen: “Lennon ja McCartney olivat tekemisissään prosessissa, ja se ajatus tekemisestä kiehtoo mua”

    15 minto 11.6.2020

  • “Yritän taistella sitä vastaan, ettei keikkakuvaus olisi internetin pikaruokaa” - Tomi Palsa on kuvannut keikkoja jo 30 vuotta

    14 minto 11.6.2020

  • “Ennen levynkansi sanoi ihmiselle, että sä pidät tästä musiikista” - Graafikko Maria Ahonen toteuttaa klassikkoalbumien kannet

    12 minto 11.6.2020

  • Miten syntyvät tunteikkaat keikkakuvat, valokuvaaja Joanna Tzortzis?

    14 minto 11.6.2020

  • “Tärkein työ kuvauksissa on olla artistin puolella” - Simelius Simelius toimii suurien artistitähtien luottokuvaajina

    14 minto 11.6.2020

  • Ohjaaja Miikka Lommi: "Historiallisten musiikkivideoiden syntyyn on enää tosi vaikea uskoa"

    14 minla 6.6.2020

volume_up