Kansainväliset nettikasinot markkinoivat suomalaisille kansansuosikin kasvoilla ja hämärillä vaikuttajadiileillä
Kansainväliset rahapelibrändit pyrkivät puhuttelemaan suomalaisia tunnettujen henkilöiden kasvoilla, suomalaisuuden symboleilla ja hämärillä vaikuttajadiileillä. Rahapelien markkinointia valvova Poliisihallitus toteaa, että Suomeen kohdistuva nettikasinoiden markkinointi on arpajaislain vastaista; silti rahapelibrändien markkinointi tulee verkossa vastaan kaikkialla.
Juuso Pekkinen haastattelee Vilja Männistöä, joka on tehnyt ensimmäisen laajemman selvityksen liittyen siihen, miten kansainväliset rahapelibrändit markkinoivat tuotteitaan nimenomaan suomalaisille.
Jaksossa pääsee ääneen myös reality-ohjelmista ja mallikilpailuista tuttu Sanel Sivac. Sivac saa ulkomaisilta nettikasinoilta hämäriä yhteistyödiilejä, mutta kieltäytyy niistä henkilökohtaisten syiden vuoksi.
Lisäksi koetetaan selvittää, mitä tapahtui iltapäivälehtien uutisoimalle koko kansan suosikin syntymäpäivägaalalle, jota Poliisihallitus epäili arpajaislain vastaiseksi.
Kohtaamisia syvässä päässä.
Siirry sarjan sivulle arrow_forward_ios JAA: